Przejdź do głównej zawartości

Buty żegnają lato:)

Sierpień żegna się z nami cudownym słońcem,łapiemy jego promienie napawamy się wonią lata.Nie chcemy nawet myśleć o ciężkim ubraniu i zabudowanym obuwiu.
Też odsuwam tę myśl daleko od siebie.Patrzę w niebo i myślę lato nie może się skończyć.Postanowiłam będąc w pobliżu zajrzeć do ulubionego sklepiku na Starym Kleparzu.Zrobiłam parę fotek żeby pokazać Wam coś ciekawego oczywiście jedne z nich nabyłam czarne na koturnie.Ceny w sklepiku sięgają maksymalnie 69 zł.O dziwo mam stamtąd już 3 pary i te kupione dwa miesiące temu nadal się dobrze trzymają mimo skrajnie niskiej ceny.Sprawdzałam pochodzenie obuwia nie wszystkie mają legendarny napis Made in China,są też tureckie oraz indyjskie.Te ostatnie o dziwo często mają skórzaną wkładkę nie śmierdzą tandetą.Kupując tak tanie obuwie zawsze zwracam uwagę na te same rzeczy nim przyniosę je do domu.Po pierwsze czy właśnie nie mają nieprzyjemnego zapachu gumolitu.Po drugie dokładnie oglądam jak są klejone szarpie paski.Po trzecie unikam takich z ozdobami,które i tak szybko by odpadły.Zdarza się Wam kupić tanie obuwie?Macie ulubione sklepy z butami w korzystnej cenie?Czy szukacie ich na wyprzedażach?




My dear friends, I start posting in English on my blog under photos, I hope that it will help readers to get to know me better and reach those who live further than me. August says goodbye to us with a wonderful sun, we catch its rays, we savor the smell of summer. We do not even want to think about heavy clothes and built-up footwear. I also take this idea away from myself. I'm looking at the sky and I think the summer can not end. I decided to visit my favorite shop in Old Kleparz nearby. I took a few photos to show you something interesting, of course, some of them I bought black on wedge. I can buy up to 69 PLN. Amazingly, I already have 3 pairs and those bought two months ago are still well-kept despite the extremely low price. I have checked the origin of shoes not all have the legendary inscription Made in China, there are also Turkish and Indian ones. often have a leather insole do not smell trash. Buying cheap shoes I always pay attention to the same things before I bring them home. First of all, do not have an unpleasant gummy aroma. Secondly, I watch closely how they are glued lint stripes. third, I avoid those with with ornaments that would quickly fall off. Do you buy cheap shoes? You have favorite stores with bu tami at a favorable price? Are you looking for them on sales?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poezja moja pasja:)cz.1

Pierwszy wiersz powstał gdy miałam 7 lat jakoś pod koniec pierwszej klasy szkoły podstawowej.Pamiętam to uczucie kiedy coś w myślach dyktowało mi zdania.Nie wiedziałam co z tym zrobić byłam przecież taka mała.To uczucie budziło wiele emocji nawet płacz,złość.Wiem może wydać się dla Was dziwne,moją reakcją sama byłam zaskoczona.Napisałam te parę zdań schowałam do szuflady i tak przez rok.Potem mama zapisała mnie do domu kultury tam poznałam Panią Małgosię.Ciepła osoba prowadząca kółko teatralne.Występowałam w wielu przedstawieniach i z różnych okazji wtedy jeszcze nie wiedziałam,że mam drugi talent scena.Mijały kolejne miesiące czułam,że jestem bardziej rozwinięta psychicznie niż moi rówieśnicy. Na pewno miało wpływ na to ciężkie dzieciństwo,lecz to nie pamiętnik,więc nie będę o tym pisać.Kiedyś postanowiłam,że pokażę je Pani Małgosi.Sama jak się później dowiedziałam należała do grupy twórczej Pegaz i działała w lokalnym środowisku poetyckim.Oczywiście w szkole moja wychowawczyni nie

Stylizacja za 100zł :)

Witam lubię wyzwania i bardzo chętnie je podejmuje.Moja przyjaciółka poprosiła mnie bym stworzyła coś w jej stylu do kwoty 100zł. Oczywiście spróbowałam a efekt zobaczycie za chwilkę.Można się ubrać, tanio i modnie jednak wymaga to czasu, znajomości sprawdzonych sklepow, które nie mieszczą się w typowych dużych galeriach.Kocham secendhandy i odwiedzam je parę razy w tygodniu jednak nowe ciuszki również można nabyć w przystępnej cenie. Ten look będzie prosty, wygodny bez dużej ilości dodatkow. Można stworzyć z niego sportową lub bardziej oficjalną stylizacje naprzykład dodając żakiet i wyższe buty. No to zaczynamy:)Spodenki w moim zestawie są bardzo ciekawe. Czarne klasyczne rurki z dodatkiem bawełny sprawiają, że nosi się je bardzo wygodnie. A to co jest w nich niezwykłe zobaczycie sami:) z tyłu na nogawce mają wiązanie co odróżnia je od klasycznych rurek.Ukladają się bardzo dobrze i w czasie noszenia nie rozciągają się. Kosztowały zaledwie 49zł CH Tandeta. Jeśli chodzi o t-shirt za no

Moro elegancja:)

Motyw moro ciągle wraca na salony:) W różnych postaciach i odsłonach. Ja nie czuję się zbyt dobrze w stylu wojskowym i unikam takich ubrań jednak czego nie robią z nami wyprzedaże:) Zakupiłam spodenki z tym właśnie wzorem. Postanowiłam, że będę je ubierać w wersji lekko eleganckiej bo czemu nie:)Moda i jej kanony same się proszą by je łamać. Spodenki nabyłam w Croppie za 49 zł. Są przylegające, posiadają kieszenie niczym bojówki jednak bardzo ładnie eksponują sylwetkę. W pasie założyłam cienki paseczek z lekką ozdobną klamerką co przełamuje odrobinę surowość tego motywu. Na górę założyłam bluzkę ala nietoperz z regulowanymi rękawami. Posiada ładne i delikatne zdobienia na ramionach. Nabyłam ją za kwotę 69 zł w Ch Tandeta w Krakowie. Butki na wyższym obcasie z CCC. Torebeczka wieczorowa na cienkim łańcuszku pożyczona od mamy.