Przejdź do głównej zawartości

Trendy jesień-zima 2018/2019 ⏳

Każdy sezon rządzi się swoimi prawami, fakturami, fasonami. Niekiedy śledząc trendy ze światowych wybiegów myślimy przecież to już kiedyś było. Szperając w myślach i szafie patrzymy wyciągamy i stwierdzamy ja mam w szafie ten gorący na czasie, płaszcz mimo, że kupiony 5 lat temu znowu wyznacza kanony na ulicach. Jest powiedzenie w modzie zmienia się wszystko jak w kalejdoskopie.Zgadzam się niczym pory roku barwy, ulegają nasyceniu bądź uspokojeniu. Jednak tak naprawdę nie ma nowości wszystko to samo tylko odświeżone, przyozdobione.Najbliższa jesień zima będzie stonowana nie zabraknie jednak odrobiny szaleństwa. Głęboki, mocny granat znajdzie ważne miejsce na sklepowych półkach coś innego niż klasyczna czerń cieszy mnie ten fakt gdyż posiadam szlafrokowy płaszcz w tym odcieniu, którego jeszcze ani raz nie miałam na sobie:) Przez wielu ukochany kolor bordo wraca do łask z wielką pompą. W ubiegłym roku obserwowałam go najczęściej u Pań na spodniach z ekoskóry. Osobiście wolę nasyconą czerwień jednak kto wie może i bordo znajdzie się w mojej garderobie. O i coś dla fanek nowoczesnego wyglądu się też znajdzie metaliczność może nawet prosty strój uczynić takim na miarę czasów gdzie to kobieta wyznacza kierunek. Nie zabraknie nam też kolorów natury zieleni, niebieskiego, oliwki. Pojawi się coś dla Pań kochających klasykę beż, krem czy brąz. Moją uwagę najbardziej przyciąga mocny fiolet ultra kolor niczym z krainy baśni. Mam końcówki włosów lekko muśnięte tą barwą. Myślę ze ta mocna barwa rozweseli szare ulice. O zapomniałam żółć też się zjawi. Pora wyrzucić rzeczy i powoli wyciągnąć te nienoszone skarby oszczędzając przy okazji:)




Each season is governed by its own laws, textures and fits. Sometimes, following the trends from the world catwalks, we think it has been there before. Rummaging in the mind and wardrobe, we look out and say I have in the closet this hot on time coat, although bought five years ago again sets canons on the streets. There is a saying in fashion, everything changes like in a kaleidoscope. I agree like the seasons of the color, saturate or calm down. However, there is really no news all the same just refreshed, decorated.
The next autumn will be subdued, but there will be some madness. Deep, strong grenade will find an important place on the shop shelves something other than classic black I enjoy this fact because I have a bathrobe coat in this shade, which I have not once worn :) For many beloved color, burgundy returns to favor with a great pump. Last year, I watched him most often in women on eco leather pants. Personally, I prefer saturated red, but who knows, maybe burgundy will be in my wardrobe. There is also something metallic for fans of modern appearance, and even a simple outfit can be made to measure the time when a woman sets a direction. There will also be green, blue and olive colors. Something will appear for women who love the classic beige, cream or bronze. My attention is drawn most to the strong violet, ultra-violet color from the land of fairy tales. I have hair ends slightly brushed with this color. I think that this strong color will cheer up the gray streets. I forgot to bile also come. It's time to throw away things and slowly pull out these unkempt treasures, saving by the way :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poezja moja pasja:)cz.1

Pierwszy wiersz powstał gdy miałam 7 lat jakoś pod koniec pierwszej klasy szkoły podstawowej.Pamiętam to uczucie kiedy coś w myślach dyktowało mi zdania.Nie wiedziałam co z tym zrobić byłam przecież taka mała.To uczucie budziło wiele emocji nawet płacz,złość.Wiem może wydać się dla Was dziwne,moją reakcją sama byłam zaskoczona.Napisałam te parę zdań schowałam do szuflady i tak przez rok.Potem mama zapisała mnie do domu kultury tam poznałam Panią Małgosię.Ciepła osoba prowadząca kółko teatralne.Występowałam w wielu przedstawieniach i z różnych okazji wtedy jeszcze nie wiedziałam,że mam drugi talent scena.Mijały kolejne miesiące czułam,że jestem bardziej rozwinięta psychicznie niż moi rówieśnicy. Na pewno miało wpływ na to ciężkie dzieciństwo,lecz to nie pamiętnik,więc nie będę o tym pisać.Kiedyś postanowiłam,że pokażę je Pani Małgosi.Sama jak się później dowiedziałam należała do grupy twórczej Pegaz i działała w lokalnym środowisku poetyckim.Oczywiście w szkole moja wychowawczyni nie

Stylizacja za 100zł :)

Witam lubię wyzwania i bardzo chętnie je podejmuje.Moja przyjaciółka poprosiła mnie bym stworzyła coś w jej stylu do kwoty 100zł. Oczywiście spróbowałam a efekt zobaczycie za chwilkę.Można się ubrać, tanio i modnie jednak wymaga to czasu, znajomości sprawdzonych sklepow, które nie mieszczą się w typowych dużych galeriach.Kocham secendhandy i odwiedzam je parę razy w tygodniu jednak nowe ciuszki również można nabyć w przystępnej cenie. Ten look będzie prosty, wygodny bez dużej ilości dodatkow. Można stworzyć z niego sportową lub bardziej oficjalną stylizacje naprzykład dodając żakiet i wyższe buty. No to zaczynamy:)Spodenki w moim zestawie są bardzo ciekawe. Czarne klasyczne rurki z dodatkiem bawełny sprawiają, że nosi się je bardzo wygodnie. A to co jest w nich niezwykłe zobaczycie sami:) z tyłu na nogawce mają wiązanie co odróżnia je od klasycznych rurek.Ukladają się bardzo dobrze i w czasie noszenia nie rozciągają się. Kosztowały zaledwie 49zł CH Tandeta. Jeśli chodzi o t-shirt za no

Moro elegancja:)

Motyw moro ciągle wraca na salony:) W różnych postaciach i odsłonach. Ja nie czuję się zbyt dobrze w stylu wojskowym i unikam takich ubrań jednak czego nie robią z nami wyprzedaże:) Zakupiłam spodenki z tym właśnie wzorem. Postanowiłam, że będę je ubierać w wersji lekko eleganckiej bo czemu nie:)Moda i jej kanony same się proszą by je łamać. Spodenki nabyłam w Croppie za 49 zł. Są przylegające, posiadają kieszenie niczym bojówki jednak bardzo ładnie eksponują sylwetkę. W pasie założyłam cienki paseczek z lekką ozdobną klamerką co przełamuje odrobinę surowość tego motywu. Na górę założyłam bluzkę ala nietoperz z regulowanymi rękawami. Posiada ładne i delikatne zdobienia na ramionach. Nabyłam ją za kwotę 69 zł w Ch Tandeta w Krakowie. Butki na wyższym obcasie z CCC. Torebeczka wieczorowa na cienkim łańcuszku pożyczona od mamy.