Przejdź do głównej zawartości

Dobrać legginsy:)

Legginsy od wielu sezonów stanowią bardzo ważny element w naszej garderobie.Kiedyś dopuszczone tylko na siłowni,zajęciach fizycznych dziś królują mając rozmaite wzory, faktury,fasony z kieszeniami lub bez.Projektanci i styliści mają podzielone zdania dotyczące ich noszenia.Jednak pokochały je gwiazdy i wiele kobiet łącząc w codziennych stylizacjach z różnymi dodatkami oraz ubraniami.Ja osobiście jestem gdzieś pośrodku tego wszystkiego uważam,że noszone z rozwagą mogą stanowić dobre oraz niezwykle wygodne rozwiązanie.Ich odpowiedni dobór to już inna kwestia wymagająca spojrzenia na wiele spraw.Dziś zajmiemy się legginsami ogólnie podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami. Kupując getry na siłownię kierowałam się zupełnie innymi aspektami niż w tych jakich chodzę od czasu do czasu po mieście.Do ćwiczeń liczył się przede wszystkim materiał dobrej jakości,szybko schnący o właściwościach termoregulacyjnych.Zwracam też wielką uwagę na szycie czy jest mocne,podwójne oraz czy podczas robienia między innymi przysiadów nie będę świeciła przebijającymi się przez materiał pośladkami.Lubię również gdy są kolorowe przecież look na siłowni nie musi być nudny ani szary.Na szczęście w sportowych sklepach producenci prześcigają się w konstrukcji sportowej odzieży i każda znajdzie coś dla siebie.Inaczej wygląda to jeśli chodzi o legginsy do chodzenia na co dzień.Nie jednej z Was nieobcy jest widok cienkich getrów i przebijającej się przez nie bielizny jak dla mnie nie ma w tym nic kuszącego ani kobiecego.Swoim klientkom powtarzam legginsy muszą tuszować niedoskonałości i pomagać nam wyeksponować ładną sylwetkę nie szpecąc jej.Sama mogę polecić legginsy firmy Paulo Connerti o róznych wzorach kolorach i cenach.Do kupienia na internecie oraz w niektórych sklepach.Linia Cellulite powstała z myślą nie tylko o Paniach mających problem z sylwetką,Posiadają wyższy pas,który ładnie spłaszcza brzuszek zbiera boczki maskując je o dziwo nie uciska go mocno.Materiał solidny,nieprześwitujący.Posiadam już jedną parę 3 rok i nie widzę śladów zużycia,ćwiczyłam w nich nawet,jak producent podaje są wzbogacone o aloes,wspomagają krążenie.Pomijając to co podaje ich twórca myślę,że są doskonałą alternatywą dla droższych produktów innych firm.Ja posiadam wersję satynową,lecz są też gładkie noszę je do bluz,tunik są moimi przyjaciółmi gdy chcę ubrać coś na szybko bez przemyśleń.Drogie Panie kupując legginsy kierujmy się przede wszystkim jakośćią unikajmy tanich bawełnianych legginsów je zostawmy jako odzież domową.


Leggins have been a very important element in our wardrobe since many seasons. When they were admitted only in the gym, physical classes are ruling today with various patterns, textures, pockets with or without pockets.Designers and stylists have divided opinions about wearing them.However, they loved the stars and many combining women in everyday stylizations with various accessories and clothes. I personally am somewhere in the middle of it all, I think that worn with caution can be a good and extremely convenient solution. Their appropriate selection is another issue requiring a look at many things. Let's deal with leggings in general I will share my insights with you. Buying gymnastics for gyms I was guided by completely different aspects than in those which I go around the city from time to time. The first thing that counted was good quality material, fast drying with thermoregulatory properties. I also pay great attention to sewing whether it is strong, double and whether while doing squats, I will not shine with the buttocks piercing through the material. I also like when they are colorful after all, the look at the gym does not have to be boring or gray. Fortunately in sports shops manufacturers outdo each other in the construction of sportswear and everyone will find something for themselves. it looks like it's a casual walking shirt.Not one of you is familiar with the thin gaiters and underwear that goes through it, for me there is nothing tempting or feminine. For my clients, repeating leggings must cover up imperfections and help us display a pretty figure without marring her. I can recommend Paulo's leggings Connerti about different designs of colors and prices. To buy on the internet and in some stores. The Cellulite line was created not only for people having problems with figure, They have a higher belt that nicely flattens the belly collects the sides masking them, surprisingly, it does not put pressure on him. Solid material, unreflective. I already have one pair of 3 years and I do not see any signs of wear, I practiced in them, as the producer says they are enriched with aloe vera, support circulation. Passing on what the creator says, I think they are a great alternative to more expensive products from other companies . I have a satin version, but they are also plain, I wear them for blu z, tunik are my friends when I want to dress something quickly without thinking. Dear ladies buying leggings let's go first and foremost to quality, let's avoid cheap cotton leggings, let's leave it as home clothing.

Komentarze

  1. No widzę że sa super, też chyba takie sobie musze kupić. Miałam kilka bezszwowych i normalnych coś pechowo jak dla mnie bo nie wygodne. Przeglądałam legginsy https://fashionpolska.pl/leginsy ale czy są dobre i warto kupić, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poezja moja pasja:)cz.1

Pierwszy wiersz powstał gdy miałam 7 lat jakoś pod koniec pierwszej klasy szkoły podstawowej.Pamiętam to uczucie kiedy coś w myślach dyktowało mi zdania.Nie wiedziałam co z tym zrobić byłam przecież taka mała.To uczucie budziło wiele emocji nawet płacz,złość.Wiem może wydać się dla Was dziwne,moją reakcją sama byłam zaskoczona.Napisałam te parę zdań schowałam do szuflady i tak przez rok.Potem mama zapisała mnie do domu kultury tam poznałam Panią Małgosię.Ciepła osoba prowadząca kółko teatralne.Występowałam w wielu przedstawieniach i z różnych okazji wtedy jeszcze nie wiedziałam,że mam drugi talent scena.Mijały kolejne miesiące czułam,że jestem bardziej rozwinięta psychicznie niż moi rówieśnicy. Na pewno miało wpływ na to ciężkie dzieciństwo,lecz to nie pamiętnik,więc nie będę o tym pisać.Kiedyś postanowiłam,że pokażę je Pani Małgosi.Sama jak się później dowiedziałam należała do grupy twórczej Pegaz i działała w lokalnym środowisku poetyckim.Oczywiście w szkole moja wychowawczyni nie

Stylizacja za 100zł :)

Witam lubię wyzwania i bardzo chętnie je podejmuje.Moja przyjaciółka poprosiła mnie bym stworzyła coś w jej stylu do kwoty 100zł. Oczywiście spróbowałam a efekt zobaczycie za chwilkę.Można się ubrać, tanio i modnie jednak wymaga to czasu, znajomości sprawdzonych sklepow, które nie mieszczą się w typowych dużych galeriach.Kocham secendhandy i odwiedzam je parę razy w tygodniu jednak nowe ciuszki również można nabyć w przystępnej cenie. Ten look będzie prosty, wygodny bez dużej ilości dodatkow. Można stworzyć z niego sportową lub bardziej oficjalną stylizacje naprzykład dodając żakiet i wyższe buty. No to zaczynamy:)Spodenki w moim zestawie są bardzo ciekawe. Czarne klasyczne rurki z dodatkiem bawełny sprawiają, że nosi się je bardzo wygodnie. A to co jest w nich niezwykłe zobaczycie sami:) z tyłu na nogawce mają wiązanie co odróżnia je od klasycznych rurek.Ukladają się bardzo dobrze i w czasie noszenia nie rozciągają się. Kosztowały zaledwie 49zł CH Tandeta. Jeśli chodzi o t-shirt za no

Moro elegancja:)

Motyw moro ciągle wraca na salony:) W różnych postaciach i odsłonach. Ja nie czuję się zbyt dobrze w stylu wojskowym i unikam takich ubrań jednak czego nie robią z nami wyprzedaże:) Zakupiłam spodenki z tym właśnie wzorem. Postanowiłam, że będę je ubierać w wersji lekko eleganckiej bo czemu nie:)Moda i jej kanony same się proszą by je łamać. Spodenki nabyłam w Croppie za 49 zł. Są przylegające, posiadają kieszenie niczym bojówki jednak bardzo ładnie eksponują sylwetkę. W pasie założyłam cienki paseczek z lekką ozdobną klamerką co przełamuje odrobinę surowość tego motywu. Na górę założyłam bluzkę ala nietoperz z regulowanymi rękawami. Posiada ładne i delikatne zdobienia na ramionach. Nabyłam ją za kwotę 69 zł w Ch Tandeta w Krakowie. Butki na wyższym obcasie z CCC. Torebeczka wieczorowa na cienkim łańcuszku pożyczona od mamy.